Saturday 29 May 2010

Din frånvaro.

Din frånvaro gör sig påmind dag som natt. Ditt leende jag bär med mig var dag, ty det är min dyrbaraste skatt. Din röst spelas likt en mytomspunnen melodi i min själ, för evigt glad det är mitt minne av ditt härliga skratt.

Saknad. Längtan. Frånvaro. Vemod. Tomhetskänsla. Önskan. Väntan.

Din frånvaro lyser likt den klaraste stjärna om natten. I månens sken din reflektion jag alltid ser i de mörkaste vatten. Endast i din varma och trygga famn sover jag gott om natten.

Du är Saknad. Du är efterlängtad. Din Närvaro. Dina positiva sidor som utplånar alla tunga sinnen. Din förmåga att alltid fylla min själ med lyckliga minnen. En innerlig önskan om att du en dag kommer tillbaka.

En värd evig Väntan på den finaste killen jag mött ♥

No comments:

Post a Comment