Thursday 14 June 2012

Saknad.

"Saknaden är som störst när den varma sommarnatten går mot sitt slut och skymningen faller. Ett stjärnfall av kärlek träder fram i skyn och öppnar himlavalvets oändliga galler. Ett brustet hjärta är släppt fri och flyger över kontinenten i hopp om att återförenas med sin andra halva. Styrkan kan de endast finna hos varandra ty de är varandras motsatser och den inre viljan är deras helande salva." - Liv

Faktumet att du ofta läser mig som en öppen bok skrämmer mig ibland. Jag vet att jag kan vara förutsägbar via min ansiktsuttryck och tonlägen i hur jag talar. Dock finns det en sak som fascinerar mig, jag slutar aldrig att förundras över hur väl du känner mig och jag dig. Även fast jag inte säger vissa saker så har du redan förutsett det att en specifik tanke rymmer mitt hjärta och sinne. 

Älskade V, ingen förstår och kan läsa mig som Du gör. Du gör min dag och jag är så lycklig att det blev Du & Jag! Du är det absolut finaste och dyrbaraste jag har, en oändlig kärlek som jag önskar ha kvar. Jag älskar Dig V, önskar att det fanns tillräckligt med ansiktsuttryck, ord och symboler för att visa min kärlek, tillit och  känsla av trygghet jag upplever när jag är med Dig. 

No comments:

Post a Comment